10 ianuarie 2010

Am onoarea!

Din pacate, nu iti mai pot spune "la multi ani", dar asta nu inseamna ca nu iti mai pot darui ceva. Sunt niste versuri dintr-un cantec al lui Visotsky. Mi-ar fi placut sa le gasesc si melodia, dar nu a fost sa fie.
In schimb am pus o alta melodie, care stiu ca iti placea: "Gimnastica de dimineata". Cu siguranta, vei gusta ironia :)...

Ramas bun de la munti

In urban furnicar, in torentu-ndracit
ne intoarcem si nu-i un alt gest sa existe.
Coboram de pe piscul ce-a fost cucerit,
parasind colo-n munti, parasind colo-n munti, inimi triste.

Deci lasati inutile discutii.
Tot ce-am spus e aici demonstrat:
decat muntii, mai buni sunt doar muntii
cei pe care eu nu i-am urcat.

Cine-ar vrea, la necaz, sa stea singur, lovit,
Sau sa plece, uitand de a inimii struna?
Coboram de pe piscul ce a fost cucerit...
Ce sa faci, coborau doar si zeii-n tarana.

Deci lasati inutile discutii.
Tot ce-am spus e aici demonstrat:
decat muntii, mai buni sunt doar muntii
cei pe care eu nu i-am urcat.

Ce cuvinte, ce canturi, ce doruri, ce glas
trezesc muntii in noi! Sa ramanem, ne-mbata.
Coboram: pentr-un an, pentr-un vesnic popas,
pentr-acel tot mereu ni-e intoarcerea data.

Deci lasati inutile discutii.
Tot ce-am spus e aici demonstrat:
decat muntii, mai buni sunt doar muntii
cei pe care eu nu i-am urcat,
nimeni inca, ah, nu i-a urcat.




0 comentarii: